Polityka prywatności Tempcold sp. z o.o.

ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTUEUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/79 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

DEFINICJE

Na potrzeby niniejszej polityki prywatności przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Administrator – LNO Prosta Spółka Akcyjna, z siedzibą w Warszawie (01-001), przy al. Jana Pawła II 43A/37B, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000926070, NIP 525-288-13-33, Regon 520238845.
  2. Strona internetowa – serwis dostępny pod adresem https://legalnienaonlajnie.pl/
  3. Użytkownik – każdy podmiot, który przegląda zawartość Strony internetowej.
  4. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE



Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Tempcold sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-939), ul. Burleska 3, NIP: 118-00-18-900, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000086139, adres e-mail: abi@tempcold.com.pl (dalej: „Administrator”); 

Administrator zbiera i przetwarza dane osobowe w zakresie:

takim, w jakim jest to niezbędne do zrealizowania celu, w którym zostały zebrane


Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w następujących celach:

(1) realizacji Państwa zamówienia na produkty oferowane przez Administratora, 
(2) bieżącego kontaktu z Państwem w celu obsługi, w tym realizacji Państwa zamówienia,
(3) prowadzenia ewidencji zamówień, informacji pozyskanych od Państwa
w ramach w/w punktu (2) 
(4) realizacji obowiązków prawnych
(5) marketingu bezpośredniego
(6) marketingu pośredniego

Administrator może zbierać i przetwarzać m.in. wskazane dane  – z tym zastrzeżeniem- że ich zakres zależy od celu i podstawy prawnej zbierania i przetwarzania danych osobowych:

(1) dane identyfikujące, w tym między innymi: imię, nazwisko;
(2) dane kontaktowe, w tym między innymi: adres, numer telefonu, adres e-mail,
(3) dane zbierane i przetwarzane na potrzeby zawarcia i wykonania umów takich jak umowa sprzedaży, umowa na usługi doradcze, umowa zlecenie, umowa świadczenia usług oraz inne umowy, cywilnoprawne, jak i związane z nimi prawa, w tym między innymi numery rachunków bankowych; 


Jak Administrator pozyskuje Państwa dane osobowe?

(1) co do zasady większość danych osobowych podają nam Państwo sami
(2) możemy je również pozyskać – szczególnie w ramach marketingu bezpośredniego, pośredniego, realizacji obowiązków prawnych – z baz publicznie dostępnych (np. baz branżowych, social mediów, etc.)

Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w oparciu o następujące podstawy prawne:

(1) Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) Rodo) na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w celach marketingowych (marketingu pośredniego, z wyłączeniem marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług)
(2) wypełnienie przez Administratora obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a w tym m.in. obowiązku:
a) archiwizacji
b) ewidencji/rozliczeń księgowych, podatkowych, innych wymaganych przepisami prawa
(3) realizacja celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), przy czym prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest m.in. 
a) stosowanie marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług,
b) realizacja zamówienia na produkty oferowane przez Administratora
c) kontakt bieżący celem pozyskania wszelkich informacji potrzebnych do obsługi, w tym realizacji zamówienia
d) ustalenie, dochodzenie, obrona przed ewentualnymi roszczeniami


Kategorie odbiorców Państwa danych osobowych są następujące:

(1) podmioty przetwarzające Państwa dane osobowe dla Administratora, tj.:
a) osoby działające w ramach struktur Administratora: 
b) członkowie organów Administratora,
c) należycie upoważnieni pracownicy/współpracownicy Administratora,
d) podmioty zewnętrzne współpracujące z Administratorem, w tym m.in. świadczące usługi informatyczne, księgowo-finansowe, audytorskie, kurierskie, prawne, telekomunikacyjne, badania satysfakcji, inne podmioty, przy pomocy których Administrator realizuje zadania w ramach swojej działalności gospodarczej –
a którym powierzył lub może powierzyć przetwarzanie danych osobowych.
e) podmioty zapewniające utrzymanie lub wsparcie systemów informatycznych używanych przez Administratora, podmioty świadczące usługi hostingowe, chmurowe.
(2) podmioty uprawnione  na mocy przepisów prawa;

Przysługują Państwu następujące prawa:

(1) prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych
(2) prawo do uzyskania kopi danych
(3) prawo do sprostowania
(4) prawo do usunięcia danych
(5) prawo do ograniczenia przetwarzania
(6) prawo do przenoszenia danych
(7) prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych
(8) prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych z uwagi na szczególną sytuację
(9) prawo wycofania zgody
(10) prawo do skargi 

Wyjaśnienie praw:

RODZAJ PRAWA

WYJAŚNIENIE PRAWA

PRAWO DO INFORMACJI O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przekazuje osobie, której dane dotyczą, a zgłaszającej żądanie informacje o przetwarzaniu danych, w tym o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie przetwarzanych danych, odbiorcach danych, planowanym terminie usunięcia danych:

PRAWO DO OGRANICZENIA PRZETWARZANIA

Osoba, której dane dotyczą może żądać, aby Administrator ograniczył przetwarzanie danych osobowych osoby, której dane dotyczą, do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z osobą, której dane dotyczą działań, jeśli zdaniem osoby, której dane dotyczą Administrator posiada nieprawidłowe dane lub przetwarza je bezpodstawnie;

PRAWO DO PRZENOSZENIA DANYCH

W zakresie w jakim dane są przetwarzane (i) w związku z zawartą umową lub (ii) wyrażoną zgodą, Administrator wydaje dane osobie, której dane dotyczą w formacie umożliwiającym ich odczyt maszynowy. Dopuszczalne jest również zlecenie Administratorowi przez osobę, której dane dotyczą przesłania tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi pod warunkiem istnienia technicznych możliwości u Administratora i takiego podmiotu

PRAWO DO ZGŁOSZENIA SPRZECIWU WOBEC PRZETWARZANIA DANYCH W CELACH MARKETINGOWYCH

Osoba, której dane dotyczą może w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu danych w celach marketingowych. Osoba, której dane dotyczą nie ma obowiązku uzasadniania takiego sprzeciwu.

PRAWO ZGŁOSZENIA SPRZECIWU WOBEC INNYCH CELOW PRZETWARZANIA DANYCH Z UWAGI NA SZCZEGÓLNĄ SYTUACJĘ

Osoba, której dane dotyczą może w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu danych w celu uzasadnionego interesu Administratora (w celu innym niż marketing). Użytkownik powinien uzasadnić taki sprzeciw wskazując szczególną sytuację osoby, której dane dotyczą, która zdaniem tej osoby uzasadnia zaprzestanie przetwarzania objętego sprzeciwem przez Administratora.

PRAWO WYCOFANIA ZGODY

W przypadku, w którym dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej przez osobę, której dane dotyczą zgody. może ona w każdym czasie taką zgodę cofnąć. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody.

PRAWO DO SKARGI

W przypadku uznania, że przetwarzanie odbywa się w sprzeczności z przepisami RODO lub innymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, Użytkownik może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Gdyby chcieli Państwo skorzystać ze swoich uprawnień, prosimy uczynić to w poniższy sposób:

(1) Wniosek dotyczący realizacji Państwa praw można złożyć:
a. za pomocą poczty elektronicznej: abi@tempcold.com.pl
b. listownie: Tempcold sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-939), ul. Burleska 3, KRS:  0000086139, NIP: 118-00-18-900, z dopiskiem „RODO”.
(2) Jeżeli Administrator nie będzie w stanie zidentyfikować osoby składającej wniosek – zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje.
(3) Wniosek można złożyć osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika
(z uwagi na bezpieczeństwo danych Administrator zachęca do posługiwania się pełnomocnictwem w formie poświadczonej przez notariusza lub upoważnionego pełnomocnika profesjonalnego (adwokat/ radca prawny).
(4) Odpowiedź na zgłoszenie powinna zostać udzielona w ciągu miesiąca od jego otrzymania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu Administrator poinformuje o powodach opóźnienia.
(5) Odpowiedź udzielana jest za pośrednictwem poczty tradycyjnej, chyba że wniosek został złożony drogą e-mailową lub zażądano odpowiedzi drogą elektroniczną.

Administrator przetwarza Państwa dane osobowe we wskazanym celu, na wskazanej podstawie prawnej oraz przez następujący okres:


CEL PRZETWARZANIA PAŃSTWA DANYCH

PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH

OKRES PRZETWARZANIA PAŃSTWA DANYCH

udzielenie odpowiedzi na zainicjowany przez Państwa kontakt poprzez wypełnienie
i wysłanie formularza kontaktowego na stronie www Administratora
przepis art. 6 ust. 1 lit. f RODO
prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez Administratora, którym jest realizacja prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej i opieka nad Klientem
okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie

wykonanie łączącej nasz Państwem umowy, realizacja Państwa próśb w związku z obsługą transakcji, czynności zmierzające do zawarciaz Państwem umowy,a podejmowane na Państwa żądanie, rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych
przepis art. 6 ust. 1 lit. b RODO
okres niezbędny do realizacji tej umowy, z tym zastrzeżeniem, że czasami, dane te mogą być przetwarzane również po wygaśnięciu tej umowy, jednak wyłącznie jeżeli jest to dozwolone lub wymagane
w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub na podstawie uzasadnionego interesu prawnego Administratora (np. dochodzenie roszczeń lub ochrona przed roszczeniami)

spełnienie ciążących na Administratorze obowiązków prawnych wynikających z prawa UE lub prawa polskiego (np. wobec Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, urzędów skarbowych)
przepis art. 6 ust. 1 lit. c RODO
do czasu wygaśnięcia obowiązków ich przechowywania wynikających z przepisów prawa

wysyłanie informacji handlowych, w tym  ofert współpracy, informacji o świadczonych usługach, produktach, nowościach asortymentowych  za pomocą poczty elektronicznej, wiadomości sms,  portalu społecznościowego
przepis art. 6 ust. 1 lit. f RODO
prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez Administratora, którym jest stosowanie marketingu bezpośredniego, przy czym wysyłanie w/w informacji: 
a) w formie e-mail – wymaga Państwa zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002
b) telefonicznie – wymaga Państwa zgody na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne
okres niezbędny do osiągnięcia celu, lecz nie dłużej niż do złożenia przez Państwa sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w tym celu

wysyłanie informacji marketingowych, w tym o organizowanych przez Administratora promocjach, wydarzeniach, aktualnościach, zaproszeń na eventy, newsletterów, kartek świątecznych za pomocą poczty elektronicznej, wiadomości sms, portalu społecznościowego
Przepis art. 6 ust. 1 lit. a RODO
wyrażona zgoda, przy czym wysyłanie w/w informacji:
a) w formie e-mail – wymaga Państwa zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002
b) telefonicznie – wymaga Państwa zgody na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne
okres niezbędny do osiągnięcia celu, lecz nie dłużej niż do czasu wycofania tej zgody

w przypadku kandydatów do pracy u Administratora – przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko, na które Państwo aplikują
przepis art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w związku z art. 221 Kodeksu pracy,
a w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą przetwarzania jest Państwa zgoda, czyli przepis art. 6 ust. 1 lit. a RODO
okres niezbędny do zakończenia toczącego się procesu rekrutacyjnego lub jeśli wyrażali Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych rekrutacjach – do czasu wycofania tej zgody

ustalenie, dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności
przepis art. 6 ust. 1 lit. f RODO
prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez Administratora, którym jest możliwość dochodzenia i ochrony przed ewentualnymi roszczeniami
okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa;
w przypadku wszczęcia postępowań mających na celu dochodzenie roszczeń, Państwa dane będą przechowywane do czasu prawomocnego zakończenia tych postępowań

prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej, wypełnienie obowiązków prawnych 
przepis art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisem art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości, a także innymi przepisami szczególnymi z zakresu rachunkowości
okres przechowywania dokumentacji, w tym księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa

CEL PRZETWARZANIA PAŃSTWA DANYCH

1. udzielenie odpowiedzi na zainicjowany przez Państwa kontakt poprzez wypełnienie
i wysłanie formularza kontaktowego na stronie www Administratora
2. wykonanie łączącej nasz Państwem umowy, realizacja Państwa próśb w związku z obsługą transakcji, czynności zmierzające do zawarciaz Państwem umowy,a podejmowane na Państwa żądanie, rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych
3. spełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych wynikających z prawa UE lub prawa polskiego (np. wobec Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, urzędów skarbowych)
4. wysyłanie informacji handlowych, w tym  ofert współpracy, informacji o świadczonych usługach, produktach, nowościach asortymentowych  za pomocą poczty elektronicznej, wiadomości sms,  portalu społecznościowego
5. wysyłanie informacji marketingowych, w tym o organizowanych przez Administratora promocjach, wydarzeniach, aktualnościach, zaproszeń na eventy, newsletterów, kartek świątecznych za pomocą poczty elektronicznej, wiadomości sms, portalu społecznościowego
6. w przypadku kandydatów do pracy u Administratora – przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko, na które Państwo aplikują
7. ustalenie, dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności
8. prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej, wypełnienie obowiązków prawnych 

PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH

1. przepis art. 6 ust. 1 lit. f RODO
prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez Administratora, którym jest realizacja prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej i opieka nad Klientem
2. przepis art. 6 ust. 1 lit. b RODO
3. przepis art. 6 ust. 1 lit. c RODO
4. przepis art. 6 ust. 1 lit. f RODO wyrażona zgoda, przy czym wysyłanie w/w informacji:
a) w formie e-mail – wymaga Państwa zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002
b) telefonicznie – wymaga Państwa zgody na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne
5. przepis art. 6 ust. 1 lit. a RODO wyrażona zgoda, przy czym wysyłanie w/w informacji:
a) w formie e-mail – wymaga Państwa zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002
b) telefonicznie – wymaga Państwa zgody na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne
6. przepis art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w związku z art. 221 Kodeksu pracy,
a w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą przetwarzania jest Państwa zgoda, czyli przepis art. 6 ust. 1 lit. a RODO
7. przepis art. 6 ust. 1 lit. f RODO prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez Administratora, którym jest możliwość dochodzenia i ochrony przed ewentualnymi roszczeniami
8. przepis art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisem art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości, a także innymi przepisami szczególnymi z zakresu rachunkowości

OKRES PRZETWARZANIA PAŃSTWA DANYCH

1. okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie
2. okres niezbędny do realizacji tej umowy, z tym zastrzeżeniem, że czasami, dane te mogą być przetwarzane również po wygaśnięciu tej umowy, jednak wyłącznie jeżeli jest to dozwolone lub wymagane
w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub na podstawie uzasadnionego interesu prawnego Administratora (np. dochodzenie roszczeń lub ochrona przed roszczeniami)
3. do czasu wygaśnięcia obowiązków ich przechowywania wynikających z przepisów prawa
4. okres niezbędny do osiągnięcia celu, lecz nie dłużej niż do złożenia przez Państwa sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w tym celu
5. okres niezbędny do osiągnięcia celu, lecz nie dłużej niż do czasu wycofania tej zgody
6. okres niezbędny do zakończenia toczącego się procesu rekrutacyjnego lub jeśli wyrażali Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych rekrutacjach – do czasu wycofania tej zgody
7. okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa;
w przypadku wszczęcia postępowań mających na celu dochodzenie roszczeń, Państwa dane będą przechowywane do czasu prawomocnego zakończenia tych postępowań
8. okres przechowywania dokumentacji, w tym księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa

Gdyby chcieli Państwo skorzystać ze swoich uprawnień, prosimy uczynić to w poniższy sposób:

(1) Wniosek dotyczący realizacji Państwa praw można złożyć:
a. za pomocą poczty elektronicznej: abi@tempcold.com.pl
b. listownie: Tempcold sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-939), ul. Burleska 3, KRS:  0000086139, NIP: 118-00-18-900, z dopiskiem „RODO”.
(2) Jeżeli Administrator nie będzie w stanie zidentyfikować osoby składającej wniosek – zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje.
(3) Wniosek można złożyć osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika
(z uwagi na bezpieczeństwo danych Administrator zachęca do posługiwania się pełnomocnictwem w formie poświadczonej przez notariusza lub upoważnionego pełnomocnika profesjonalnego (adwokat/ radca prawny).
(4) Odpowiedź na zgłoszenie powinna zostać udzielona w ciągu miesiąca od jego otrzymania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu Administrator poinformuje o powodach opóźnienia.
(5) Odpowiedź udzielana jest za pośrednictwem poczty tradycyjnej, chyba że wniosek został złożony drogą e-mailową lub zażądano odpowiedzi drogą elektroniczną.


Administrator nie będzie przekazywać Państwa danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego i organizacji międzynarodowych.


Administrator nie będzie stosować wobec Państwa zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania. 


Administrator będzie dokonywał regularnego przeglądu niniejszej Polityki Prywatności i w przypadku gdy będzie to niezbędne ze względu m.in. na nowe przepisy prawa, będzie dokonywał stosownych aktualizacji.


POLITYKA COOKIES

Podczas korzystania przez Użytkownika ze Strony internetowej automatycznie zbierane są dane dotyczące Użytkownika. Do tych danych zalicza się m.in.: adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego. Dane te mogą być zbierane przez pliki cookies (tzw. ciasteczka), a także mogą być zapisywane w logach serwera.

Pliki cookies (tzw. ciasteczka) to pliki wysyłane do komputera lub innego urządzenia (np. laptop, smartfon, tablet) Użytkownika podczas przeglądania Strony internetowej. Pliki cookie zapamiętują preferencje Użytkownika, co umożliwia podnoszenie jakości świadczonych usług, poprawianie wyników wyszukiwania i trafności wyświetlanych informacji oraz anonimowe śledzenie preferencji Użytkownika.

Zgodę na przechowywanie lub uzyskiwanie dostępu do cookies przez Administratora na jego urządzeniu Użytkownik wyraża za pomocą ustawień przeglądarki zainstalowanej na urządzeniu Użytkownika.

Użytkownik może zrezygnować z cookies, wybierając odpowiednie ustawienia w używanej przez siebie przeglądarce stron www. W takiej sytuacji korzystanie ze Strony internetowej przez Użytkownika może być utrudnione (np. strona może pracować wolniej).

Użytkownik może usunąć istniejące pliki cookies z urządzenia, korzystając z odpowiednich funkcji przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.


Z poważaniem
Tempcold sp. z o.o.